Eerste week - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Gonny Schoonhoven - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Gonny Schoonhoven - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Gonny

Blijf op de hoogte en volg Gonny

23 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Hallo allemaal,

Daar ben ik dan met mijn eerste reisverslagje. Het wordt geen lang verhaal want het is prachtig weer en de Wi-Fi werkt alleen binnen in een super mooie locatie aan de haven in Whitianga. De plaatsnamen zijn al niet uit te spreken, laat staan te onthouden dus die zal ik jullie zo veel mogelijk besparen. Afijn, na een lange vlucht ben ik maandagochtend aangekomen in Auckland. Mijn auto opgehaald en onderweg gegaan naar mijn eerste slaapplek. Al snel kom ik tot de conclusie dat kaarten lezen, links rijden, wegwerkzaamheden en de drukte van de stad lastig te combineren zijn. Maar na en tijdje zoeken kom in aan in een wijk buiten de stad waar ik bij Patrick en Gina verblijf. Een leuk koppel uit Servië en Frankrijk. Aangezien de moeder en broer van Patrick ook in het huis verblijven wordt mijn Frans lekker opgehaald. Na ongeveer 2 dagen slapen en een beetje uitrusten ben ik klaar voor de rest van mijn reis. Ik rij woensdagochtend richting Paihia. Daar neem ik de boot naar Russel en loop daar wat rond. Prachtig dorpje maar helaas zat het weer niet mee. Inmiddels was ik ook ingecheckt in een hostel in Paihia.Ik moest even inkomen in de hostel 'scene' maar nadat ik alleen dreigte te moeten zitten, na 2 dagen relaxen, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en gevraagd aan een aantal mensen of ik erbij mocht zitten. En wat denk je...dat mocht gewoon

  • 23 Januari 2016 - 08:24

    Jeanine:

    Super Gonny, geniet van dit prachtige land. Ff inkomen weer inderdaad en dan weet je niet meer beter :-). Have fun X

  • 23 Januari 2016 - 08:34

    Corina:

    Hee Gonny, leuk om weer iets van je te lezen.....
    Het leest altijd zo lekker weg. Net of we er ook bij zijn.

  • 23 Januari 2016 - 08:53

    Iris:

    Ha Gonny, heerlijk om jouw verhaal te lezen! En contact maken is voor jou op al onze reizen samen nog nooit een probleem geweest. Gaat helemaal goed komen. Geniet van het mooie weer! X

  • 23 Januari 2016 - 13:01

    Jose:

    Altijd leuk, die reisverslagen van jou, Gonny!

  • 23 Januari 2016 - 13:22

    Jeanis:

    Zo te horen heb je nog geen caissières hoeven lastig vallen

  • 24 Januari 2016 - 11:45

    Jan:

    Hoi Schoone goed te lezen dat je onderweg bent, geniet ervan!

  • 25 Januari 2016 - 11:24

    Jessica:

    Hoi Gonny, Al twee hele weken op pad. Hoe houden we het hier nog 4 zonder jou uit! Geniet er lekker van. Maak niet teveel selfies (volgens mijn zoon van 15 mogen volwassenen dat niet doen...), dus vraag gewoon of iemand een foto van je wil nemen. Heb je meteen contact. Ik ben nu al benieuwd naar jouw foto's. Groet-Jes

  • 25 Januari 2016 - 21:40

    Afra:

    Leuk om je verslag te lezen, geniet maar lekker verder, blijf je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Whitianga

Gonny

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 17582

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 28 Februari 2016

Nieuw Zeeland

08 November 2013 - 30 November 2013

Backpacken in Myanmar

05 Oktober 2012 - 28 September 2012

Chili en Paaseiland

04 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Sri Lanka 2011

04 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Reisverslag

Landen bezocht: