Taupo - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Gonny Schoonhoven - WaarBenJij.nu Taupo - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Gonny Schoonhoven - WaarBenJij.nu

Taupo

Door: Gonny

Blijf op de hoogte en volg Gonny

29 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Napier

Op een of andere reden is de helft van mijn andere reisverslag niet doorgekomen. Lekker is dat. Doe ik zo mijn best...In het kort dan nog even.. in Rotorua ben ik naar een show geweest van de maori's en naar een vulkanisch park. ( zie foto's op facebook). Echt geweldig mooi. Na 2 nachten ben ik doorgereden naar Taupo. Nadat ik ingecheckt was in het, iets wat vreemde hostel, ben ik samen met iemand anders naar de natuurlijk warm water bronnen gereden. Daar, in de rivier met waterval, kon je heerlijk in bloedheet water liggen. Het was zelfs zo heet dat je er eerst niet in kon liggen maar daarna was het heerlijk. Zo suf als een kanarie na een paar uur weer naar het vreemde hostel. De meeste mensen die daar zaten werken gewoon en woonden in het hostel. Dat werd de volgende dag bevestigd door een locaal die vertelde dat alle dakloze in dat hostel zaten en dit de ergste was in de stad..hmmm...Ik vond het al wat vreemd allemaal. Het was wel een hostel maar goed, het komt er dus op neer dat ik sliep in een thuis-en dakloze opvangcentrum

• 29 Januari 2016 - 20:39

Iris:

Haha, jij verbreedt jouw blik op de wereld pas echt!!

• 29 Januari 2016 - 20:39

Iris:

Haha, jij verbreedt jouw blik op de wereld pas echt!!